od 08.02.2020 | 

156, 166, 175

Zmiany w funkcjonowaniu linii autobusowych w rejonie Sidziny

Szanowni Pasażerowie,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 08.02.2020 r. (sobota) zostaną wprowadzone następujące stałe zmiany w funkcjonowaniu linii autobusowych w rejonie Sidziny:

  • linia 156 – nowa linia autobusowa kursująca po następującej trasie: Czerwone Maki P+R – Bunscha – Babińskiego – Skotnicka – Wrony – Sidzina. Linia będzie kursować w dni powszednie z częstotliwością co 24 minuty w godzinach szczytu oraz co 48-60 minut poza szczytem, natomiast w dni wolne co 50 minut;
  • linia 166 – trasa pozostanie bez zmian. Linia będzie funkcjonować tylko w dni powszednie w godzinach szczytu, z częstotliwością co około 80 minut;
  • linia 175 – wszystkie kursy będą realizowane na trasie Borek Fałęcki – Sidzina (zostanie zlikwidowana trasa wariantowa do przystanku Wrony). Częstotliwość kursowania pozostanie bez zmian. Jednocześnie, zostanie wprowadzona korekta rozkładu jazdy zakładająca dostosowanie czasów przejazdu między przystankami do rzeczywistych warunków ruchu.

Zasady zachowania ważności biletów okresowych:

Bilety okresowe wykupione na linie 166175, o okresie obowiązywania rozpoczętym najpóźniej w dniu 08.02.2020 r., zachowują ważność (do końca ich okresu ważności) na dotychczasowych tych linii.

Bilety okresowe wykupione na powyższe linie, o okresie obowiązywania rozpoczętym w dniu 08.02.2020 r. lub później, zachowują ważność tylko na ich nowych trasach.

Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie
ul. Wielopole 1
31-072 Kraków
sekretariat@ztp.krakow.pl
tel. (dziennik podawczy): 12 616 8600
tel. (sekretariat): 12 616 8602
tel. (dyspozytornia parkingów Park&Ride): 12 616 8687

Godziny przyjmowania interesantów od poniedziałku do piątku: 8:30 - 14:30

Od dnia 14 sierpnia 2020 roku do odwołania obowiązują nowe zasady wejścia interesantów do siedziby Zarządu Transportu Publiczego w Krakowie. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z dokumentem (pdf).

Od czwartku 15 października br. siedziba Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie będzie dostępna wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw odłożyć w czasie. Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć za pośrednictwem skrzynki podawczej znajdującej się w holu budynku, w formie elektronicznej na adres email sekretariatu sekretariat@ztp.krakow.pl lub za pośrednictwem operatora pocztowego (Dyspozytornia: 12 616 86 87, Dziennik Podawczy: 12 616 86 00, Sekretariat: 12 616 86 02).

W sprawach pilnych istnieje możliwość osobistego kontaktu po wcześniejszym umówieniu spotkania z pracownikiem.

Jednocześnie przypominamy o obowiązującym stanie epidemii oraz obostrzeniach i zaleceniach sanitarnych Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W budynkach użyteczności publicznej wszyscy są zobowiązani stosować środki ochrony osobistej (dezynfekcja dłoni, zakładanie maseczki lub przyłbicy, rękawiczki) oraz należy zachować bezpieczną odległość od innych osób.

Deklaracja dostępności