29-31.08.2019 | 

249

Remont drogi w Przeginii Duchownej

Szanowni Pasażerowie!

Uprzejmie informujemy, że w dniach 29-31.08.2019 r. (czwartek – sobota) prowadzone będą prace związane z remontem nawierzchni drogi powiatowej nr 2186K w miejscowości Przeginia Duchowna. W związku z tym, odcinek drogi powiatowej między przystankami „Przeginia Duchowna Centrum”„Przeginia Duchowna Bar” będzie zamknięty dla ruchu w następujących godzinach:

  • w dniach 29-30.08.2019 r. (czwartek, piątek) – od 10:00 do 24:00;
  • w dniu 31.08.2019 r. (sobota) – od 7:00 do 24:00.

W tym czasie linia 249 będzie kursować po trasie skróconej (jak kursy wariantowe): Salwator – Nowa Wieś Szlachecka. Bez obsługi pozostaną wszystkie przystanki na odcinku: Nowa Wieś Jesionka Czernichów Pętla.

Trasa skrócona NIE będzie dotyczyć następujących kursów:

  • w dniach 29-30.08.2019 r. (czwartek – piątek):
    • Salwatora – wszystkich kursów do kursu 8:35 włącznie;
    • Czernichowa Pętli – wszystkich kursów do kursu 9:30 włącznie;
  • w dniu 31.08.2019 r. (sobota):
    • Salwatora3:21, 3:31, 5:25 (kurs o 3:19 jedzie do Czułówka Kapliczki i nie przejeżdża po remontowanym odcinku drogi);
    • Czernichowa Pętli4:25, 6:20;
  • wszystkich kursów po ewentualnym wcześniejszym zakończeniu prac w danym dniu.

UWAGA! W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych termin prac może ulec zmianie.

Rozkład jazdy NIE zostanie zmieniony.

Za utrudnienia przepraszamy!

Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie
ul. Wielopole 1
31-072 Kraków
sekretariat@ztp.krakow.pl
tel. (dziennik podawczy): 12 616 8600
tel. (sekretariat): 12 616 8602
tel. (dyspozytornia parkingów Park&Ride): 12 616 8687

Godziny przyjmowania interesantów od poniedziałku do piątku: 8:30 - 14:30

Od dnia 14 sierpnia 2020 roku do odwołania obowiązują nowe zasady wejścia interesantów do siedziby Zarządu Transportu Publiczego w Krakowie. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z dokumentem (pdf).

Od czwartku 15 października br. siedziba Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie będzie dostępna wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw odłożyć w czasie. Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć za pośrednictwem skrzynki podawczej znajdującej się w holu budynku, w formie elektronicznej na adres email sekretariatu sekretariat@ztp.krakow.pl lub za pośrednictwem operatora pocztowego (Dyspozytornia: 12 616 86 87, Dziennik Podawczy: 12 616 86 00, Sekretariat: 12 616 86 02).

W sprawach pilnych istnieje możliwość osobistego kontaktu po wcześniejszym umówieniu spotkania z pracownikiem.

Jednocześnie przypominamy o obowiązującym stanie epidemii oraz obostrzeniach i zaleceniach sanitarnych Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W budynkach użyteczności publicznej wszyscy są zobowiązani stosować środki ochrony osobistej (dezynfekcja dłoni, zakładanie maseczki lub przyłbicy, rękawiczki) oraz należy zachować bezpieczną odległość od innych osób.

Deklaracja dostępności