od 05.11.2019 | 

221, 264

Remont drogi w miejscowości Brzegi

Szanowni Pasażerowie,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 05.11.2019 r. (wtorek) rozpocznie się remont drogi powiatowej nr 2011K w miejscowości Brzegi (od mostu na rzece Serafa w kierunku Grabia). W tym czasie będzie ona wyłączona z ruchu i wprowadzone zostaną następujące zmiany w funkcjonowaniu linii autobusowych:

  • linia 221 – będzie kursować po kolejnej trasie czasowo zmienionej (skróconej): Mały Płaszów P+R – Brzegi Pętla. Uwaga! W dalszym ciągu obowiązuje zmiana trasy wyznaczona w związku z przebudową ul. Szparagowej;
  • linia 264 – wszystkie kursy będą realizowane na trasie wariantowej (skróconej): Mały Płaszów P+R – Brzegi Pętla.

Rozkłady jazdy powyższych linii zostaną zmienione.

Na odcinku Brzegi Pętla – Niepołomice Dworzec kursować będzie zastępcza komunikacja busowa zorganizowana przez Gminę Wieliczka oraz Gminę Niepołomice.

Rozkład jazdy zastępczej komunikacji busowej zostanie dostosowany do godzin przyjazdów i odjazdów linii 221 z pętli Brzegi Pętla.

 Rozkład jazdy zastępczej komunikacji busowej dostępny jest TUTAJ.

 Za utrudnienia przepraszamy!

Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie
ul. Wielopole 1
31-072 Kraków
sekretariat@ztp.krakow.pl
tel. (dziennik podawczy): 12 616 8600
tel. (sekretariat): 12 616 8602
tel. (dyspozytornia parkingów Park&Ride): 12 616 8687

Godziny przyjmowania interesantów od poniedziałku do piątku: 8:30 - 14:30

Od dnia 14 sierpnia 2020 roku do odwołania obowiązują nowe zasady wejścia interesantów do siedziby Zarządu Transportu Publiczego w Krakowie. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z dokumentem (pdf).

Od czwartku 15 października br. siedziba Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie będzie dostępna wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw odłożyć w czasie. Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć za pośrednictwem skrzynki podawczej znajdującej się w holu budynku, w formie elektronicznej na adres email sekretariatu sekretariat@ztp.krakow.pl lub za pośrednictwem operatora pocztowego (Dyspozytornia: 12 616 86 87, Dziennik Podawczy: 12 616 86 00, Sekretariat: 12 616 86 02).

W sprawach pilnych istnieje możliwość osobistego kontaktu po wcześniejszym umówieniu spotkania z pracownikiem.

Jednocześnie przypominamy o obowiązującym stanie epidemii oraz obostrzeniach i zaleceniach sanitarnych Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W budynkach użyteczności publicznej wszyscy są zobowiązani stosować środki ochrony osobistej (dezynfekcja dłoni, zakładanie maseczki lub przyłbicy, rękawiczki) oraz należy zachować bezpieczną odległość od innych osób.

Deklaracja dostępności