od 16.01.2021 | 

135, 215, 225, 254, 915

Przywrócenie ruchu na ul. Myślenickiej

Szanowni Pasażerowie,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 16.01.2021 r. (sobota) zostanie przywrócony ruch pojazdów na ul. Myślenickiej, na odcinku od ul. Sawiczewskich do ul. Niewodniczańskiego. W związku z powyższym zostaną wprowadzone następujące zmiany w funkcjonowaniu linii autobusowych:

  • linia 135 – zostanie przywrócona na stałą trasę w rejonie ul. Myślenickiej. Nadal będzie obowiązywać zmiana trasy związana z budową Trasy Łagiewnickiej;
  • linie 215225 – zostaną przywrócone na stałe trasy. Rozkłady jazdy zostaną zmienione;
  • linia 254 – zostanie wprowadzona korekta rozkładu jazdy dotycząca wybranych kursów w dni świąteczne;
  • linia 915 – do odwołania pozostaje zawieszona.

Zostaną zlikwidowane tymczasowe przystanki o nazwie “Wrząsowice Rondo”.

Jednocześnie, zostanie uruchomiony nowy stały przystanek o nazwie “Wrząsowice Spacerowa”, zlokalizowany we Wrząsowicach na ul. Wrzosowej w rejonie skrzyżowania z ul. Spacerową. Będzie on obsługiwany przez linię 215 w obu kierunkach oraz przez linię 915 w kierunku Świątnik Górnych (po jej przywróceniu). Przystanek będzie miał status “na żądanie” (w związku ze stanem epidemii do odwołania wszystkie przystanki są traktowane jako stałe bez względu na ich status w rozkładzie jazdy).

Zasady zachowania ważności biletów okresowych:

Tracą ważność wszystkie zasady zachowania ważności biletów okresowych wyznaczone w związku z remontem (w tym tymczasowe uprawnienia do podróży na podstawie biletów ważnych w I strefie biletowej na wybranych odcinkach poza granicami miasta Krakowa).

Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie
ul. Wielopole 1
31-072 Kraków
sekretariat@ztp.krakow.pl
tel. (dziennik podawczy): 12 616 8600
tel. (sekretariat): 12 616 8602
tel. (dyspozytornia parkingów Park&Ride): 12 616 8687

Godziny przyjmowania interesantów od poniedziałku do piątku: 8:30 - 14:30

Od dnia 14 sierpnia 2020 roku do odwołania obowiązują nowe zasady wejścia interesantów do siedziby Zarządu Transportu Publiczego w Krakowie. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z dokumentem (pdf).

Od czwartku 15 października br. siedziba Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie będzie dostępna wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw odłożyć w czasie. Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć za pośrednictwem skrzynki podawczej znajdującej się w holu budynku, w formie elektronicznej na adres email sekretariatu sekretariat@ztp.krakow.pl lub za pośrednictwem operatora pocztowego (Dyspozytornia: 12 616 86 87, Dziennik Podawczy: 12 616 86 00, Sekretariat: 12 616 86 02).

W sprawach pilnych istnieje możliwość osobistego kontaktu po wcześniejszym umówieniu spotkania z pracownikiem.

Jednocześnie przypominamy o obowiązującym stanie epidemii oraz obostrzeniach i zaleceniach sanitarnych Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W budynkach użyteczności publicznej wszyscy są zobowiązani stosować środki ochrony osobistej (dezynfekcja dłoni, zakładanie maseczki lub przyłbicy, rękawiczki) oraz należy zachować bezpieczną odległość od innych osób.

Deklaracja dostępności