od 01.02.2021 | 

133, 135, 224

Budowa Trasy Łagiewnickiej – przywrócenie ruchu na ul. Witosa

Szanowni Pasażerowie,

Uprzejmie informujemy, że z powodu rozpoczęcia kolejnego etapu budowy Trasy Łagiewnickiej, od dnia 01.02.2021 r. (poniedziałek) zostanie przywrócony ruch pojazdów na ul. Witosa, na odcinku od ul. Halszki do ul. Turowicza.

W związku z powyższym zostaną wprowadzone następujące zmiany w funkcjonowaniu linii autobusowych:

  • linia 133 – zostanie przywrócona na stałą trasę;
  • linia 135 – będzie kursować po kolejnej trasie czasowo zmienionej (w obu kierunkach): Łagiewniki – Tischnera – Fredry – Połomskiego – Turowicza – Witosa – Halszki – … – Golkowice Pętla. Przystanki “Millana” oraz “Centrum JP II” będą nieczynne (linia do odwołania nie będzie wykonywać wjazdów pod Centrum JP II). Przystanek “Przykopy” w kierunku Łagiewnik będzie przeniesiony na ul. Turowicza. Na zmienionym odcinku trasy linia będzie obsługiwać przystanek “Turowicza”;
  • linia 224 – będzie kursować po kolejnej trasie czasowo zmienionej:
    • w kierunku Centrum JP II: Wieliczka Miasto – … – przystanek “Kurdwanów P+R” – Witosa – Herberta – Św. Brata Alberta – Centrum JP II. Przystanek “Przykopy” będzie przeniesiony na ul. Herberta (w kierunku Swoszowic);
    • w kierunku Wieliczki Miasta: Centrum JP II – Św. Brata Alberta – Herberta – Bujaka – Halszki – Witosa – … – Wieliczka Miasto. Przystanek “Przykopy” będzie nieczynny. Na zmienionym odcinku trasy linia będzie obsługiwać przystanki: “Herberta” (na ul. Bujaka) i “Bujaka”.

Zasady zachowania ważności biletów okresowych:

Bilety okresowe wykupione na linie 135224 zachowują ważnosć na trasach stałych i zmienionych.

Ponadto, bilety okresowe wykupione na linię 135 zachowują ważność na trasie linii 224 na odcinku Kurdwanów P+R – Centrum JP II (w obu kierunkach).

Za utrudnienia przepraszamy!

Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie
ul. Wielopole 1
31-072 Kraków
sekretariat@ztp.krakow.pl
tel. (dziennik podawczy): 12 616 8600
tel. (sekretariat): 12 616 8602
tel. (dyspozytornia parkingów Park&Ride): 12 616 8687

Godziny przyjmowania interesantów od poniedziałku do piątku: 8:30 - 14:30

Od dnia 14 sierpnia 2020 roku do odwołania obowiązują nowe zasady wejścia interesantów do siedziby Zarządu Transportu Publiczego w Krakowie. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z dokumentem (pdf).

Od czwartku 15 października br. siedziba Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie będzie dostępna wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw odłożyć w czasie. Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć za pośrednictwem skrzynki podawczej znajdującej się w holu budynku, w formie elektronicznej na adres email sekretariatu sekretariat@ztp.krakow.pl lub za pośrednictwem operatora pocztowego (Dyspozytornia: 12 616 86 87, Dziennik Podawczy: 12 616 86 00, Sekretariat: 12 616 86 02).

W sprawach pilnych istnieje możliwość osobistego kontaktu po wcześniejszym umówieniu spotkania z pracownikiem.

Jednocześnie przypominamy o obowiązującym stanie epidemii oraz obostrzeniach i zaleceniach sanitarnych Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W budynkach użyteczności publicznej wszyscy są zobowiązani stosować środki ochrony osobistej (dezynfekcja dłoni, zakładanie maseczki lub przyłbicy, rękawiczki) oraz należy zachować bezpieczną odległość od innych osób.

Deklaracja dostępności