Komunikat odnośnie biura Z.W. Renoma
Aktualizacja: 16 marca 2020 r.
UWAGA PASAŻEROWIE!
W trosce o bezpieczeństwo, w przypadku otrzymania wezwania do zapłaty z tytułu braku biletu informujemy, że w dniach do 16 marca 2020 r. do odwołania obsługa pasażerów KMK odbywa się wyłącznie elektronicznie.
- okazania ważnego na moment kontroli biletu okresowego zapisanego na kartach miejskich na adres: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl;
- dokonania płatności tytułem opłaty dodatkowej bądź opłaty manipulacyjnej na nr rachunku: 65 1090 1098 0000 0001 3176 8346 Santander Bank Polska S.A.;
- złożenia reklamacje na adres: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl.
Punkt obsługi klientów ZW Renoma ul. Wileńska 2a Kraków będzie zamknięty do odwołania. Jednocześnie informujemy, że obsługa pasażerów telefoniczna oraz mailowa odbywać się będzie w dotychczasowych godzinach funkcjonowania biura.
Zakłady Wielobranżowe Renoma Sp. z o.o.
tel. 12 306 77 11
e-mail: kontakt.krakow@zwrenoma.pl
godziny urzędowania (online): poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach 08:00 – 16:00 oraz środy w godzinach 10.00 – 18.00