Cała podróż w jednej aplikacji

jakdojade.pl

Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie w porozumieniu z JakDojade.pl umożliwili mieszkańcom korzystanie z aplikacji w pełnym zakresie. Teraz w Krakowie nie tylko sprawdzanie godziny odjazdu z konkretnych przystanków czy planowanie całej trasy przejazdu. Od dzisiaj będzie również możliwość zakupów biletów komunikacji miejskiej bezpośrednio w aplikacji.


Bezpieczny i wygodny zakup biletów to znakomita wiadomość dla mieszkańców Krakowa jeżdżących komunikacją miejską. Jest to kolejna aplikacja mobilna, która pozwala na wygodny zakup biletów do kasowania przed podróżą. Dzięki temu pasażerowie nie muszą szukać kiosku, stacjonarnego automatu biletowego, czy martwić się formą płatności – mówi Łukasz Franek Dyrektor Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie.


Jak to działa? Po wybraniu trasy przejazdu w prawym dolnym rogu pojawi się sugerowana cena biletu, ustalana w zależności od czasu przejazdu na wybranej trasie. Ale w menu wyboru biletu dostępne mamy wszystkie bilety – 20-minutowe, 50-minutowe, 90-minutowe i  inne.
Jakdojade dostępne jest dla użytkowników systemu operacyjnego iOS oraz Android. W celu zakupu biletu należy zainstalować aplikację na urządzeniu mobilnym, uruchomić, a po zalogowaniu się wybrać sposób zapłaty: BLIKiem, kartą lub przez dedykowany portfel.

Przypominamy, że w Krakowie działają już inne aplikacje mobilne, które także oferują jednorazowe bilety na komunikację miejską. Są to: iMKA, SkyCash, moBiLET oraz mPay.

Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie
ul. Wielopole 1
31-072 Kraków
sekretariat@ztp.krakow.pl
tel. (dziennik podawczy): 12 616 8600
tel. (sekretariat): 12 616 8602
tel. (dyspozytornia parkingów Park&Ride): 12 616 8687

Godziny przyjmowania interesantów od poniedziałku do piątku: 8:30 - 14:30

Od dnia 14 sierpnia 2020 roku do odwołania obowiązują nowe zasady wejścia interesantów do siedziby Zarządu Transportu Publiczego w Krakowie. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z dokumentem (pdf).

Od czwartku 15 października br. siedziba Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie będzie dostępna wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw odłożyć w czasie. Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć za pośrednictwem skrzynki podawczej znajdującej się w holu budynku, w formie elektronicznej na adres email sekretariatu sekretariat@ztp.krakow.pl lub za pośrednictwem operatora pocztowego (Dyspozytornia: 12 616 86 87, Dziennik Podawczy: 12 616 86 00, Sekretariat: 12 616 86 02).

W sprawach pilnych istnieje możliwość osobistego kontaktu po wcześniejszym umówieniu spotkania z pracownikiem.

Jednocześnie przypominamy o obowiązującym stanie epidemii oraz obostrzeniach i zaleceniach sanitarnych Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W budynkach użyteczności publicznej wszyscy są zobowiązani stosować środki ochrony osobistej (dezynfekcja dłoni, zakładanie maseczki lub przyłbicy, rękawiczki) oraz należy zachować bezpieczną odległość od innych osób.

Deklaracja dostępności