Rozbudowa ulicy Bosackiej

Rozbudowa ulicy Bosackiej (z budową ronda)
do połączenia z ulica Wita Stwosza w Krakowie
wraz z infrastrukturą techniczną

Opinia audytu:

Pobierz - 67_Audyt_Bosacka.doc - 77KB

II audyt:

Pobierz - OPIS-1-BOSACKA-AUDYT.pdf - 933KB

Termin składania uwag w formie komentarzy :5.VIII.2015r.

I audyt:

Pobierz - 64_Audyt_Bosacka.doc - 77KB

Pobierz - 63_Audyt_Bosacka.doc - 75KB

Pobierz - OPIS-1-DROGI-BOSACKA.pdf - 97KB

Pobierz - Przekrój-AA.pdf - 251KB

Pobierz - Przekrój-CC.pdf - 270KB

Pobierz - SYTUACJA.pdf - 746KB

Termin składania uwag w formie komentarzy :1.VI.2015r.

5 odpowiedzi na “Rozbudowa ulicy Bosackiej”

  1. Z powodu absencji projektanta i braku mozliwosci odniesienia sie do pytan o podlaczenie istniejacej DDR z ul. Bosacka projekt opiniuje sie negatywnie.

  2. Zespół audytowy wnioskuje o bezpieczne podłączenie istniejącej drogi dla rowerów, zastosowanie elementów uspokojenia ruchu i zniechęcających do przejazdów o charakterze tranzytowym.

  3. Czy wiadomo, kiedy to realnie może zostać przebudowane? W tej chwili dostanie się z Rakowickiej pod Politechnikę jest cokolwiek trudne. Do wyboru jest dosyć wąski, załamywany, niebezpieczny i posiadający niepotrzebne przewyższenia chodnik z dopuszczonym ruchem rowerowym albo off-roadowy przejazd przez dziki parking w miejscu, gdzie właśnie ma nastąpić przebudowa. 🙁

    • Nie posiadamy niestety takiej informacji.
      Jest to inwestycja związana z powstającą w tym rejonie zabudową i będzie realizowana przez Inwestora zewnętrznego.

    • Nie mamy takiej informacji – jest to inwestycja powstająca w związku z planowaną zabudową w tym rejonie i będzie realizowana przez inwestora zewnętrznego.

Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie
ul. Wielopole 1
31-072 Kraków
sekretariat@ztp.krakow.pl
tel. (dziennik podawczy): 12 616 8600
tel. (sekretariat): 12 616 8602
tel. (dyspozytornia parkingów Park&Ride): 12 616 8687

Godziny przyjmowania interesantów od poniedziałku do piątku: 8:30 - 14:30

Od dnia 14 sierpnia 2020 roku do odwołania obowiązują nowe zasady wejścia interesantów do siedziby Zarządu Transportu Publiczego w Krakowie. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z dokumentem (pdf).

Od czwartku 15 października br. siedziba Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie będzie dostępna wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw odłożyć w czasie. Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć za pośrednictwem skrzynki podawczej znajdującej się w holu budynku, w formie elektronicznej na adres email sekretariatu sekretariat@ztp.krakow.pl lub za pośrednictwem operatora pocztowego (Dyspozytornia: 12 616 86 87, Dziennik Podawczy: 12 616 86 00, Sekretariat: 12 616 86 02).

W sprawach pilnych istnieje możliwość osobistego kontaktu po wcześniejszym umówieniu spotkania z pracownikiem.

Jednocześnie przypominamy o obowiązującym stanie epidemii oraz obostrzeniach i zaleceniach sanitarnych Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W budynkach użyteczności publicznej wszyscy są zobowiązani stosować środki ochrony osobistej (dezynfekcja dłoni, zakładanie maseczki lub przyłbicy, rękawiczki) oraz należy zachować bezpieczną odległość od innych osób.

Deklaracja dostępności