Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie
ul. Wielopole 1
31-072 Kraków
sekretariat@ztp.krakow.pl
tel. (dziennik podawczy): 12 616 8600
tel. (sekretariat): 12 616 8602
tel. (dyspozytornia parkingów Park&Ride): 12 616 8687
Godziny przyjmowania interesantów od poniedziałku do piątku: 8:30 - 14:30

Od dnia 14 sierpnia 2020 roku do odwołania obowiązują nowe zasady wejścia interesantów do siedziby Zarządu Transportu Publiczego w Krakowie. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z dokumentem (pdf).
Od czwartku 15 października br. siedziba Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie będzie dostępna wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw odłożyć
w czasie. Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć za pośrednictwem skrzynki podawczej znajdującej się w holu budynku, w formie elektronicznej na adres email sekretariatu sekretariat@ztp.krakow.pl lub za pośrednictwem operatora pocztowego (Dyspozytornia: 12 616 86 87, Dziennik Podawczy: 12 616 86 00, Sekretariat: 12 616 86 02).
W sprawach pilnych istnieje możliwość osobistego kontaktu po wcześniejszym umówieniu spotkania z pracownikiem.
Jednocześnie przypominamy o obowiązującym stanie epidemii oraz obostrzeniach
i zaleceniach sanitarnych Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W budynkach użyteczności publicznej wszyscy są zobowiązani stosować środki ochrony osobistej (dezynfekcja dłoni, zakładanie maseczki lub przyłbicy, rękawiczki) oraz należy zachować bezpieczną odległość od innych osób.
Deklaracja dostępności
Z powodu absencji projektanta i braku mozliwosci odniesienia sie do pytan o podlaczenie istniejacej DDR z ul. Bosacka projekt opiniuje sie negatywnie.
Zespół audytowy wnioskuje o bezpieczne podłączenie istniejącej drogi dla rowerów, zastosowanie elementów uspokojenia ruchu i zniechęcających do przejazdów o charakterze tranzytowym.
Czy wiadomo, kiedy to realnie może zostać przebudowane? W tej chwili dostanie się z Rakowickiej pod Politechnikę jest cokolwiek trudne. Do wyboru jest dosyć wąski, załamywany, niebezpieczny i posiadający niepotrzebne przewyższenia chodnik z dopuszczonym ruchem rowerowym albo off-roadowy przejazd przez dziki parking w miejscu, gdzie właśnie ma nastąpić przebudowa. 🙁
Nie posiadamy niestety takiej informacji.
Jest to inwestycja związana z powstającą w tym rejonie zabudową i będzie realizowana przez Inwestora zewnętrznego.
Nie mamy takiej informacji – jest to inwestycja powstająca w związku z planowaną zabudową w tym rejonie i będzie realizowana przez inwestora zewnętrznego.