Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Przebudowa ul. Dolnomłyńskiej

Przebudowa ul. Dolnomłyńskiej od ul. Narciarskiej do ul. Wysockiej

Opinia audytu:

Pobierz - 68_Audyt_Dolnomłyńska.doc - 67KB

———————————————–

Pobierz - 02_Plan-sytuacyjny1.pdf - 2.6MB

 

4 odpowiedzi na “Przebudowa ul. Dolnomłyńskiej”

  1. Z uwagi na to, że przebudowywana ulica jest drogą dojazdową, znajdującą się w strefie TEMPO 30, proponuję utworzenie namiastki woonerfa:

    1. Stworzyć ciąg pieszo-jezdny: w miejsce projektowanego chodnika – wykonać ogrodzony zieleniec (z niskopienną roślinnością); pozostawić jedynie zjazdy do bram.
    2. Cały zakres opracowania objąć strefą zamieszkania.
    3. Na skrzyżowaniu z ul. Strumyk zastosować mini rondo lub wyniesioną tarczę skrzyżowania.
    4. Na wjazdach w ulicę Dolnomłyńską zaprojektować przewężenia jezdni (5,0m -> 3,5m) np. w Hm 0+07 i Hm 2+70, które pozwolą uzyskać efekt “bramy”.
    5. Rozważyć zastosowanie szykany (fizycznej lub przez wyznaczenie np. 2 miejsc postojowych) w rejonie budynku nr 7 oraz nr 15.
    6. Rozważyć możliwość równomiernego rozłożenia wlotów skrzyżowania z drogą klasy L (np. przesunięcie zjazdu do garaży na ten sam hektometr co wlot planowanej ulicy)

    Powyższe zmiany poprawią bezpieczeństwo niechronionych uczestników ruchu oraz estetykę ulicy, a także obniżą koszty inwestycji.

  2. Chodnik w rejonie połączenia ulic Wysockiej i Dolnomłyńskiej poprowadzić bezpośrednio przy jezdni.

Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie
ul. Wielopole 1
31-072 Kraków
sekretariatdt@ztp.krakow.pl
tel. (centrala): 12 616 8602

Godziny przyjmowania interesantów od poniedziałku do piątku: 8:30 - 14:30