BUDOWA BUDYNKÓW BIUROWYCH PRZY UL. PAWIEJ
BUDOWA BUDYNKÓW BIUROWYCH A,B,C,D i E
Z FUNKCJĄ HANDLOWO-USŁUGOWĄ, GARAŻEM PODZIEMNYM, INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, DROGAMI WEWNĘTRZNYMI I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZY UL. PAWIEJ W
KRAKOWIE
Opinia audytu
Pobierz - 144_Audyt_Pawia.docx - 45KB
Dokumentacja skorygowana po uwagach audytu
Pobierz - D-PB-01-sytuacja.pdf - 4.27MB
Pobierz - D-PB-02-PB-profil.pdf - 403KB
Pobierz - D-PB-03_przekroje.pdf - 2.64MB
Pobierz - D-PB-04-1_konstr.pdf - 326KB
Pobierz - D-PB-04-2_konstr.pdf - 330KB
Pobierz - V3-opis.pdf - 2.77MB
Pismo z uwagami audytu
Pobierz - 142_Audyt_Pawia.docx - 44KB
Zamienny projekt budowlany
Pobierz - D-PB-01.pdf - 3.17MB
Pobierz - D-PB-03.pdf - 2.39MB
Pobierz - D-PB-04-1.pdf - 298KB
Pobierz - D-PB-04-2.pdf - 298KB
Pobierz - V2-opis-1.pdf - 2.77MB
Opinia audytu dla projektu z 7 sierpnia 2015
Pobierz - 68_Audyt_Pawia.doc - 83KB
Projekt budowlany z 7 sierpnia 2015
Pobierz - V7_PAW_0_MB_SC_A_AST0_NA_11010_PZT.pdf - 11.49MB
Zaproponowana szerokość ddr 2,54m wzdłuż drogi wewnętrzną zlokalizowaną pomiędzy budynkami B i C jest nienormatywna jeśli przewidziane są słupki dla ochrony przed nielegalnym parkowaniem. 50cm skrajni drogowej, słupek U-12c szerokości 6cm, skrajnia ddr do słupka 20cm – łącznie 76cm na bezpiecznik. Zostaje 1,78m na prowadzenie 2-kierunkowego ruchu rowerowego czyli wartość niezgodna z Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki
Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim
powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
Krawężniki na przejazdach rowerowych wykonać na 0cm. Nawierzchnię ścieralną na ddr przewidzieć z AC11S rozkładaną w sposób mechaniczny. Ciągi piesze przewidzieć z kostki betonowej niefazowanej. Rozważyć zastosowanie wyniesionego przejścia dla pieszych i przejazdu na przedłużeniu ddr prowadzącej z tunelu pod torami – takie rozwiązanie przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu.
W projekcie stałej organizacji ruchu należy przewidzieć: wygrodzenie ddr wzdłuż drogi wewnętrznej słupkami U12c (inaczej będzie służyć za parking na tzw. “chwilę”), wykonanie normatywnego oznakowania poziomego P-10 i P-11 na przecięciu ddr prowadzącej do tunelu rowerowego i wzdłuż budynku B, oraz oznakowania uzupełniającego P-23 co 25m dla każdego kierunku ruchu rowerowego.
1. W rejonie budynków A i B zawęzić przekrój jezdni z 5,7m do 5,0m (jak dla drogi klasy D). Pozyskaną przestrzeń przeznaczyć na szerszy chodnik pomiędzy budynkami a projektowanymi miejscami postojowymi.
2. Wylot drogi dojazdowej przy budynku B wyłukować przy pomocy łuku o R=6m (zamiast 8m).
3. Wyłukowania na skrzyżowaniach oraz okolice przejść dla pieszych zabezpieczyć (np. słupkami U-12c) przed nielegalnym parkowaniem.
4. Wszystkie zjazdy powinny być wyniesione do poziomu chodnika/ścieżki.
5. Należy wynieść przejście dla pieszych wraz z przejazdem rowerowym w rejonie wyjazdu z tunelu (ewentualnie wynieść całą tarczę skrzyżowania).
6. Chodniki wzdłuż jezdni, w rejonie budynków D i E, poszerzyć do min. 2,5m i zabezpieczyć przed nielegalnym parkowaniem.